Friday, January 25, 2008

Survey time! Yay!

1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE? Sorta....my mom watched the show "Bewitched" alot and Samantha was the witches name and she liked it.

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED? After I had Kaylin...I seriously cried over the dumbest things!! Dang those hormones!

3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING? Well after years of trying to figure out what my handwriting was and changing how I wrote my A's...then my Y's...then my E's....It's still not the cutest handwriting but it works!

4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAT? Ham

5. DO YOU HAVE KIDS? Just one so far...Baby K

6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU? I dunno...I suck at being a friend lol. I hardly ever answer my phone and it takes me weeks to call back.

7. DO YOU USE SARCASM A LOT? Not really...Nathan on the other hand...thats all he knows!

8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS? Yes

9. WOULD YOU BUNGEE JUMP? Probably not...I'm a sissy

10. WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL? Frosted Flakes!

11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF? Nope

12. DO YOU THINK YOU'RE STRONG? I guess it depends on the circumstances...lame answer I know!

13. WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM? Mint Chocolate Chip!! MMMMMM

14. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE? Usually hair and clothes....pretty vain huh?

15. RED OR PINK? I like them both the same

16. WHAT IS YOUR LEAST FAVORITE THING ABOUT YOURSELF? My shyness

17. WHO DO YOU MISS THE MOST? My sister Jana!!!

19. WHAT COLOR PANTS AND SHOES ARE YOU WEARING? I'm still in my PJ's...their plaid. And I have no shoes on

20. WHAT WAS THE LAST THING YOU ATE? Water.

21. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW? The TV and our dumb dog, Rufus, scratching at the door.

22. IF YOU WERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE? Blue

23. FAVORITE SMELLS? Kaylin

24. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE? My mom

26. FAVORITE SPORTS TO WATCH? I don't really like to watch sports

27. HAIR COLOR? blond

28. EYE COLOR?bluish/greenish

29. DO YOU WEAR CONTACTS? Nope

30 FAVORITE FOOD? Mexican

31. SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS? I hate scary movies!!! I can't watch them. So I'm gonna have to go with Happy Endings.

32. LAST MOVIE YOU WATCHED? We Were Soldiers on TV

33. WHAT COLOR SHIRT ARE YOU WEARING? Navy blue and it says "Detroit Tigers"....got it at goodwill

34. SUMMER OR WINTER? Summer

35. HUGS OR KISSES? Depends on who it is

36. FAVORITE DESSERT? Texas Sheet Cake or Strawberry Shortcakes

39. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW? I don't really read for fun

40. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD? I don't have a mouse pad....I have a laptop

41. WHAT DID YOU WATCH ON TV LAST NIGHT? HGTV

42. FAVORITE SOUND? Kaylin talking and gargling and trying to laugh

43. ROLLING STONES OR BEATLES? Never really listened to either of those

44. WHAT IS THE FARTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME? Across the street

45. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT? Well before being preggo I could pull my belly button out...but now its just kinda permanently out lol

46. WHERE WERE YOU BORN? Flagstaff, AZ

5 comments:

{alisse t} said...

Hey Samantha! I'm glad to know you have a blog- so we can all keep it touch! I swear, i wouldn't know anything about Summer if I didn't read her blog- so now I can get to know you! You can see my sisters' blogs off of mine if you'd like! :)

Alisse

dani said...

Hey Samantha!! Im so glad that you have a blog! This blogging thing has become a new addiction. :) Your babay is so adorable! I just wanna squeeze those chubby cheeks! Haha Where are you guys living?

Kristal said...

You're so cute...across the street. Ha! Ok, and how can frosted flakes be your favorite cereal? I mean yeah, they're ggreat, but what about fruity pebbles, or apple jax, or better yet, cocoa puffs with half milk and half half and half. come on! Ok, now I need to go read the rest of your blog and see where you're at and if your baby is really as cute as everyone says!

Kristal said...

Ok, baby K is the cutest thing! It's not fair though, all Solomon babies are adorable, and she is soo solomon! Ok ok, all hatch babies are too (get on it dani!) And I have to say I LOVE LOVE LOVE your nightstand that you redid. Seriously, you need to teach me how you did that because we're building a house and that's exactly how I want our kitchen cupboards, and I figured if I do them myself that'll save a bit, which is of coarse what we're all about here. OH, and I'm glad you liked Rial's pictures. There are two that I'm soo in love with...I just put them on my photography blog. He's a cutie!
oh, and I'm with Dani..where are you?

dani said...

We are in Chandler. We need to hang out sometime!!